curge neincetat
de peste ceruri de peste zări
de peste mări şi peste simţiri
din Calea Lactee curgând-ntruna
din strugurii prea copţi
şi cu iz de tine…
peste mine !

cum apa vie şi sfinţită
tot curge lin din căuşul divin
făcut de palmele Domnului
când din el se-adapă lumea-ntreagă
potolindu-şi setea de iubire
de fericire şi de trăire

beau acum şi eu din căuşul palmelor tale
deschis cu-atâta delicateţe şi duioşie
mie şi privirii mele bolnave de dorul de tine
şi buzelor mele arse de arşiţa iubirii…my darling !

şi-acum beau cu poftă până mă-mbăt
de mustul poamelor şi de miresmele
iubirii tale să ştii
de nici nu mai realizez
dacă mai sunt treaz sau mereu visez

şi-ncep să cred că tu iubire
mă adapi cu-adevărat...
legănându-mă cu mult drag la pieptul tău
cum pruncul e ţinut în braţe de mami
când suge lacom laptele vieţii
cu mare poftă de trăire

si chiar ma-mbeti...
cu mustul iubirii tale
my darling !


This entry was posted on 9/18/2014 02:24:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: