Muşc şi-acum din mărul
aşezat de tine pe palme ca şi o ispită…
şi pentru nu ştiu a câta oară
sunt expulzat din eden
-n pana mea !

dar mi se pare bizar că tu mai rămâi
şi gândesc că poate ai vreun rost în urmă
de mai poţi să stai o clipă
(poate ai vreo idilă cu El… te-ntreb !)
sau poate vreo-nţelegere ascunsă
ai pe-acolo cu altcineva…
-n timp ce eşti cu mine
cumva…ah !curvă mică ce eşti !!!

hai spune-mi micuţă vrăjitoare
cum şi cu cine-L înşeli-ntotdeauna
căci prea-L superi…(pe Creator desigur !)
şi din urmă tu repede m-ajungi
pe-aici pe unde sunt

de fiecare dată-nmulţită ţi-e ispăşirea…
poate pentru trecutele păcate
ori te-ai emancipat-ntre timp nefericito
şi cele de-acum îţi sunt şi mai grele !!!

şi totuşi…
privim amândoi cu jind către ceruri
poate-poate vreo poartă ni se va deschide 

dar ia seama bine…micuţă divă
o să-ncerc să te aduc pe calea cea bună !
eu-adam de-acum-nainte mă tot gândesc
cum să pot să te iscodesc
pe-acolo tu…când vom fi să nu mai greşeşti
şi nici ispită să nu-mi mai fii
căci dacă voi pune botul iarăşi…
sau cine ştie ce naiba vei mai face
zău iti spun ca bag divorţ !
……………………………………………………………………..
există şi riscul major
de-a-L supăra ,,foc şi pară’’
şi-atunci vom fi trimişi aşa-ntr-o doară…
care-ncotro să ştii de la mine evă
chiar şi-n lumi paralele…ne va trimite
Doamne fereşte şi apără !

nici că ne vom mai întâlni vreodată
şi-mi va fi tare dor
de tine…
my little lady !



This entry was posted on 9/26/2014 01:39:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: