Cu-n vis frumos înaripat
de toate dorinţele-mi de-aţi ajunge-aproape
m-apropii cu sfială şi bat la porţile visarii
şi nici că stau prea mult în aşteptare
când văd că toate mi se deschid
cu-atâta uşurinţă

îmi răsfrâng şi eu dorul de-aţi fi
peste mătasea fină din alcov
şi printre pliurile visării
caut să-ţi aşez în cale
steluţe cu nuanţe de mov
şi picuri vii cu străluciri
de curcubeu
(ca să-ţi înnobilez toate splendorile
când cu patimă şi mult dor
îţi freamăt şi dulcele fior
al unei magice trăiri…)

şi-atunci ce pot să-ţi spun
uimit de-asemenea primire
decât mai vino să mă cuprinzi !
din când în când să mă treci peste toate pragurile
şi-n spaţii strălucitore să mă tot ascunzi…

ca să mă năuceşti cu-a ta iubire
în tot timpul cât îţi voi rămâne
fără grai şi cu ochii-nchişi visând…
în braţele tale şi-n graţii de zână
căutând să-mi cunosc si mai bine sinea !


This entry was posted on 5/29/2014 03:38:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: