Mai ştii cum gândul
mi se picura nebunatic
umplându-ţi amfora de visare
cu tot nectarul adunat
din corolele splendorilor tale

năucit de clipele sublime
de parfumul suav din cuvinte
şi de cântecul de sirenă
mă aruncam în valuri însetat 
cercând să-ţi sorb toată marea de iubire
şi să te aflu aşa cum eşti 

de multe ori m-am înecat…
însă m-ai salvat resuscitându-mă
şi cu respiraţie gură la gură
dar nu mi-a fost de-ajuns !
căci şi-acum m-avânt în valuri...
să te caut şi să te aflu

mai presus de toate ştiindu-te
însa tu mă-ncerci…prefăcută-n fee 
mai-mai că m-ai lăsa dus
cu totul în adâncuri şi dat uitării !

dar trebuie să-ţi spun
că Domnul mi-a trimis un înger…
şi-a venit ! să mă-nsoţească
de-acum şi-n tot timpul…
şi-i o dulce !
(în clipe-adânci de visare
ştie să mă cufunde
învăţându-mă-notul !)
………………………………………………………
ca să  venim de-acuma-mpreună
să ne tot scăldăm în marea de iubire
( toţi trei deodată… de vrei… desigur !)
să o vălurim în neştire
cu multă dragoste
pentru sublim !



This entry was posted on 5/18/2014 03:15:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: