Văd în toată imensitatea spaţiului
începând cu punctul de unde începe o cale
-nspre visare apoi adăugând şi pe cele sclipitoare
de pe o superbă alinătură până la cele irizate
şi prelinse printre maluri de trăire
ca şi o apă lin trecătoare !
cu dulci fiori dintr-o sfârşire...
roi de puncte

de la-nceput de cădere de timp printre buzele clepsidrei
secundă cu secundă am tot cercat să număr mereu
aceste puncte alăturate frumos

tot crescându-mi visul înălţat
către o trăire fantastică
introdus perfect printre pliurile visării
mi l-am lasat să se tot ducă lin lunecând
în toată splendoarea unei volute

căutând o cale mai uşoară de-nşurubare
cer cu cer străpungând…
suind-nspre sublim !
cu degete fine de lumină i-am despărţit praguri
punct cu punct

lărgind astfel ochiul întunecat şi mare al spaţiului
prin care ea-mi tot prinde-n mreajă gândul
treaptă cu treaptă la fiecare trecere
prin câte-o barieră energetică ce separă ceruri...
cu apăsare de uitare-n cale !
………………………………………………………….
însă de fiecare dată simt un fior de-nfrigurare
ca şi-n urma unui fierbinte sărut uituc
cum o împresurare…mă strânge lacomă

cum o Fantasmă sărută Visul -Zburător printre stele !
cu toată alinătura-I de superbă aratare
peste cerul Lui căzută
printr-o risipire...totala !
……………………………………………….
………………………………………………

ca şi o jumătate de-ntregire
imi cuprind acum şi eu în braţe fantasma...
şi facem amândoi din risipirile noastre
perechi-perechi de puncte
contopindu-le mai-apoi
-ntr-o unică trăire
-n Super Fantastic !


This entry was posted on 10/15/2014 05:18:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: