El nu poate exista decât dacă eu
nu mai sunt dispus să evoluez
Intru Dumnezeire !

Astăzi nu mai ascult violina…
mi-e sufletul mult prea trist
că-n toată armonia celestă
se-ntâmplă să-şi facă rost
un ,,AntiCrist’’

(căci sunt radiaţii cosmice periculoase
datorita distrugerii stratului de ozon...
şi cele la purtător mă distrug încet-ncet…
încât trupul meu nu se mai poate autoapăra
cu-atâta uşurinţă torn în mine toate mizeriile
pe care unii mi le dau ca hrană…ca elixir…
pentru nu stiu ce fantezii

stric cu bună ştiinţă un echilibru divin
rup ireversibil legături de hidrogen din ADN-ul meu…
rup lanţuri de elemente vitale
rup catenele de evoluţie
imi omor celulele organismului...
rup sensul vieţii ! )

singur îmi modific ,,suflul’’ sfânt-
voluta ADN !
prin care eu pot să exist !

dar urlu în fază terminală…
şi nimeni nu mai poate să m-ajute
căci toate mi le-am distrus singur-singur
în duşmănie faţă de viaţă !

că nici sufletul meu nu mă mai recunoaşte !
şi-atunci…de ce mă mai mir
că mă atacă toţi Câinii Universului !?
şi că ei cresc şi tot cresc…negrii-n cerul gurii !
şi lacomi de mine-pradă mult prea uşoară…
un gunoi-fără de Dumnezeu !
……………………………………………………………….

Aud cum sună trâmbiţe
a chemare pentru-o-nştiinţare
că ceva se va-ntâmpla-n curând…
a chemare pentr-un apel de numărare
a tot ce mai există Intru Domnul !

aud cum bat clopote
a chemare pentru întărirea Credinţei în Domnul
şi pentru accedere-nspre sublim
a chemare pentru a mai scădea un suflet
ce poate că s-a-nălţat cu-n cer mai sus
decât a fost…
sau poate că a coborât  cu-n cer mai jos
ispăşind păcate…
retrăind în lumea-n care-a fost
pentru-a-şi recâştiga Credinţa-n Divin !
…………………………………………………………
…………………………………………………………
aud gemete de neputinţă
din cealaltă jumătate de Univers
unde eu-flămândul de mine !
lacom de altfel ca şi mine
de-a redeveni Intreg
prin contopire…
Intru Indumnezeire !
îmi tot spune că mă vrea o jumătate pură
şi mă imploră să nu mă-nstrăinez
să nu mă las pierdut…

şi cât de mult aş vrea să Renasc…
odată cu sufletul meu pereche !
mult mai evlavios
Intru Creator !



This entry was posted on 10/14/2014 05:22:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: