Visând aşa…-ntr-o doară
poate la o trecută clipă de fericire
poate la o fantezie !
cum lună parcă tu erai
desculţă făcând paşi alene
prin nisipul cald de pe malul mării
sau poate toată-nspumată te legănai lasciv…
între acolade frumos arcuite

frumoasă baiaderă scrie-mi
despre toate cele şi cum mai vrei tu
pe-un  hrisov din piele fină şi aurie !

ca şi un sul  legat cu fundiţe de mătasă
înnodate pe ici pe colo cu semne de pecetluire
scrie-mi un mesaj cum nu se mai poate
de-atâta dragoste ca lună tu fiind
să nu-ţi mai afli rostul…
şi să stai mai mult pe-afară !

ca o zănatecă
săltându-ţi piciorul fin
pe sub mătasă albă cercând
mereu o piruetă de măiastră…
soarelui pe plac să-i fii 
…………………………………………………..
visând aşa…-ntr-o doară
poate la o clipă de iubire sublimă
trimite-mi degrabă toate-nscrisurile de dragoste
,,par avion’’dacă se poate !
cât timpul îţi mai permite să tot scrii…
cu cerneală simpatică !

şi-atunci...
în faţa ta eu o să mă-nclin !
să pot să ţi le descifrez cum se cuvine
printre acolade frumos arcuite
în toate sensurile posibile
citindu-ţi-le...
cu patos !
……………………………………………………….
……………………………………………………….
tu doar să-mi surâzi mereu a iubire
atât aş mai vrea de la tine…
lună zănatecă !



This entry was posted on 10/22/2014 03:46:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: