Spun eu…
(un înfocat căutător
întru Adevăr pentru orice
cu tot timpul din lume la-ndemână
pentru-a descifra tainele Universului !)
cutremurele de pământ
nu sunt ,,ciocniri de plăci tectonice’’
nici nu se poate face vorbire despre aşa ceva
nu se-ntâmplă nicio ,,încălecare’’ de plăci !
(aşa ceva s-a produs odată cu formarea scoarţei terestre
şi aşa ea va rămâne până la…)

teoria actuală ce mi se flutură despre cum se produc
cutremurelor de pământ este de tot râsul
(cum şi cea despre încălzirea globală…
căci din păcate se apropie cu paşi repezi
o mică eră glaciară…ea ,,bate’’ la uşă !)
căci cei ce o susţin cu-nverşunare
nu pot explica ştiinţific de ce cutremurele mari
se produc cam în ,,acelaşi loc’’…
fie pe orizontală fie pe verticală
fie la suprafaţă fie la adâncime
şi de ce sunt unele mici şi dese înainte(prevestitoare )
sau de ce mai-apoi sunt şi replici

chiar mă face să râd faptul că se spune
că nu pot fi prevăzute deşi peste tot
sunt indicii…şi elemente
ce ne arată că un astfel de eveniment se apropie
pe ici pe colo…
(pe diagonală ! ţi-am spus mai-ieri )

poţi tu-oricine ai fi !
să-mi spui că toate-aceste spasme-convulsii de pământ
se petrec aşa-ntr-o doară…(la …’mă-sa !?)
că nu există vectori rezultante momente de rotaţii
forţe subterane şi multe alte cauze

şi-n culmea ignoranţei tale-(oricine-ai fi tu…)
faţă de toate descoperirile de până acum
şi faţă de modul cum s-au întâmplat
şi cum se-ntâmplă aceste fenomene-(convulsii )
mă-ndemni şi pe mine să iau în calcul hazardul ?
……………………………………………………………………
chiar nu ai fost atent
la câte ţi-am mai spus până acum !?
nu ai priceput că nimic nu se-ntâmplă
doar aşa ca să se-ntâmple…
nu ai înţeles că totul e programat
că totul se explică matematic…

până şi Veşnicia-trăire tinzând către infinit
am explicat-o pe-nţelesul tău
luandu-te cu mine într-o călătorie
până în al nouălea cer !
(prin cele două jumătăţi de Univers
şi-napoi până la un Punct ...)
şi încă nu ţi-am spus totul
(poate vrei să ştii unde locuieşte Dumnezeu
de unde ne priveşte El
şi cum ,,tastează’’ destine  !)
…………………………………………………………
…………………………………………………………
iubire mai aştept o vreme…
poate pentru alte şi alte clipe sublime
poate ca să-mbinăm împreună sunete
culori sentimente şi de ce nu şi trăiri…
şi-ntr-un timp doar al nostru
ascultînd o appassionata de zile mari !
să ne facem violinele să vibreze
până la o contopire de suflete
să facem să picure toată iubirea…
întru Lumină şi Adevăr !

apoi am să-ţi spun
ca să ştii şi să simţi aievea
cum şi de ce se-ntâmplă
să ne cutremurăm…
în pana mea !



This entry was posted on 10/24/2014 04:04:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: