Intr-o zi când n-am ce face
pot să urc iarăşi în Carul mare aşa-ntr-o doară
ca şi o fandoseală…ca atunci când mă plimb
la mine-acasă cu docarul pe autostradă
să mă vadă toţi golanii
cât îs de tare
pot să trec mândru şi pe lângă soare

prin Calea lactee pot să rătăcesc
o vreme să caut cele mai frumoase steluţe
câteva să mi le pun pe ghiulul
de pe degetul mic pe care-l ţin în sus !
câteva pe la ciupici…pe bombeuri
şi-n vârful limbii
dacă vreau
să merg pe la bambu (nightclub !)
pot să-mi înfig vreo două-trei

pot să-mi iau câteva
şi pentru bradul de crăciun
când primesc în vizită la mine-acasă zâne şi luceferi
ca şi oaspeţi de seamă veniţi
din cerul de deasupra-mi !

dacă timpul mi-ar permite
aş face un ocol mare până pe la margine…
prin galaxia verişoarei Andromeda
sau a vărului Circinus
ori a prietenului meu din copilărie Centaur
sigur o să-i fac o vizită şi Carenei
fosta mea colegă de bancă de la liceu !

căci toate astea şi multe alte galaxii
se găsesc în cerul meu de existenţă !
şi mi-s la-ndemână toate
oricând vreau să plec hai-hui …
(aşa cum şi ei mă vizitează uneori !)
………………………………………………………..
însă odată-ncepută calea visării
trebuie să faci paşi cu graţie printre stele
să iei după tine-n rostogol de patimi
tot ce ai tu mai frumos…de suflet sublim e nevoie !
că să  nu te latre cei din Câinii…
ori să râdă de tine stelele din Ochi…
………………………………………………………
………………………………………………………
mi s-a umplut ochiul de lumină
odată ajuns în al nouălea cer !
căci am reuşit să las în urmă toate cele
doar cu gândul am trecut bariere…
văzând pe rând splendori de stele
frumoase baiadere dansând cu buricul la vedere
şi toate lacome de-o-mbrăţişare
unele mi se risipeau pe palme…aurii
altele ţâşneau zglobii în piruete…
şi aveau în ochi luciri carmin
altele sunt acolo strălucitoare şi diafane
ca şi o ploaie diamantină
sublim căzută peste visul meu…

(parcă le văd şi-acum cum dănţuiesc…
cum mă-mpresoară
cruci de himere-nlănţuite în dans frenetic
peste gîndul meu rămas mare mirare…
de-aşa-ntâmplare-n Super Fantastic ! )



This entry was posted on 10/16/2014 05:50:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: