Mirare de Mare Urs pot fi...
pus in Lumina Cunoasterii tale
ca un studiu despre cum stiu eu cam de toate...
dupa trezirea-mi din iarna adormirii mele
-nspre refacerea puterilor...

tot sunt acum sculat în contemplare
şi cu ochii deschişi visez
-ntr-o trăire de zile mari !
la toate câte sunt pe lumea asta
si la cate-am fost candva !

către rupestre amintiri privesc uimit
-nspre grote de trăiri fantastice 
mi-e-ndreptat tot gândul
şi necuvintele pupilei mele murite cândva
lăsate ca amintiri în scrijeliri peste pereţi
chiar îmi irizează gândul…
a iubire !

si mor 
si mooor
si iarasi mooooooor
a curiozitate de-a sti cum sunt eu
un mare gânditor !
şi-n trecut pot sa privesc cu usurinta
ca să aflu cine sunt
şi de unde vin !

si cum gândesc la toate-ntrebator şi caut răspunsuri
despre Tainele Universului despre cum am scrijelit
cândva un semn de existenţă prin veacul meu...
şi despre câte s-au mai întâmplat în trecut
(de când eu am ,,adormit'' !)
încerc să-ţi spun ţie omule evoluat
câte ceva…

dar tu nu mai poţi să-nţelegi că timpul a trecut
şi eu sunt chiar sunt tu …însă un pic mai modelat !
-n funcţie de efemeridă …si de timp desigur !
ceea ce-nseamnă o evoluţie !
…………………………………………………

acum ştiu ce sunt şi eu -un Punct în Univers -un urs evoluat !
simetric afişat pe toată diagrama efemeridei existenţe mele
faţă de iubirea mea din trecut …
peste toţi pereţii existenţei mele proiectat ca o jumatate de Adevar !
şi că timpul nu se-nşală niciodata
şi lasă urme adânci  în conştiinţe...
ca şi un făgaş de urmat 
fără de-a greşi în evoluţie…
……………………………………………………………………
……………………………………………………………………

în tot Universul desigur
oriunde-ai fi la un moment dat
ancestralul există intiparit in memoria ta...
şi-i conservat intocmai...ca si o stare de spirit !
şi-l poţi retrăi doar dacă vei cere asta Domnului !

şi doar dacă vei fi un înger decăzut
dintr-un cer superior...
Doamne fereste si apara !
vei retrai omule toate vietile tale
in trecut ducandu-te...




This entry was posted on 10/08/2014 04:27:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: