Astăzi mai mult ca oricând
tu-un punct ce mi-ai fost sortit pentru contopire
venind către mine cu toate ce-mi lipsesc…
îmi eşti foamea de cunoaştere !
când toate necuvintele ţi se-adună
în linişte deplină la o margine de gând picurându-mi…
te-aştept să te-mbrăţişez !
să ne integrăm-nspre ceva sublim !

căci tu mi-apari din depărtări cu buze carmin
cum iubirea-i înfocată a inimă durută…
aşa de cuminte rostind Adevăr de-ntregire
încât şi cuvintele-ţi sunt pline de magie
de mi-aduci liniştea-n suflet

la-ngemănarea soarelui cu noaptea
te-aştept să-mi vii !
când stelele încep să cânte duios
şi unde mii de viori
cu tremolo de dulci fiori
-ntr-o partitură de zile mari !
se-adună-n simfonii celeste pe-o buză de clepsidră
(să ne cânte că iubirea-i divină !)
şi-atunci eu acolo te-aştept cu sete…

să-mi arăţi cum timpul poţi tu să-l opreşti
dintr-o prelingere peste toate cele lumeşti
doar cu un sărut uituc…
(cum o floare sărută cu patimă
lujerul înălţat…iubind tot ce-nseamnă a fi fericit
-ntr-o stare de suflet… rămânând o clipă-n extaz !)

astăzi…zâmbeste-mi suav iubire
căci tot ce văd la tine mai mult ca oricând
mi se pare-a fi o mare-nfăşurare
de suflet
de tine
de mine…
zee din fantastic zămislită şi trimisă mie !
pentru integrarea-n Absolut de cunoaştere
cu mine…după toate dimensiunile existenţei divine !
………………………………………………………
iubesc şi eu acum mai înfocat totul...
cum sărută soarele ziua
ori cum se-apune-n noapte…
si toată voluta dansului tău de-a fi
cu ridicare-n vârf de piruetă
a tuturor sentimentelor tale
-n armonie perfectă cu fericirea !
………………………………………………………………..
………………………………………………………………..
iar când ochii mei se deschid asupra-ţi
sunt fascinat de tot ce văd să ştii
ca şi când am evoluat amândoi-ntr-o nouă trăire
văd simetria nopţii tale cu-a mea-nnoptare…
văd strălucirea visării tale
înstelată cu visul meu !

aud cu toate ce sunt cântecul de violină
chiar şi cu ochii-nchişi văd îngemănarea…
şi cum se face de-mi picură-n suflet
fericirea ce mă inundă…
venită dinspre Tine !



This entry was posted on 10/07/2014 04:30:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: