Ai azvârlit fara de masura
prea multa vraja în forma ta de exprimare
şi ca-ntr-un labirint mă tot învârt
ca un năuc de colo-colo printre cuvinte
să aflu vreun sens bun pentru mine
ori vreo ieşire din vreo dilema
căci pline de mister iţi sunt ideile
şi toate cele !
(unde ţi-a fost gândul iubire
când la-ntâmplare ai golit tot flaconul !)

acum nici braţul nu poate să-mi scape
gândul înăclăit în esenţa gandirii tale
chiar lunecându-l prin ochiul de mrejă
pus din loc in loc ca o capcana desigur 

prea strâns l-ai făcut dincolo de pumn
m-ai prins în plasa scriiturilor tale sublime
deodată-nnodându-l un pic uitucă
şi din jocul de-a pendularea-mi aiurea
printre stihurile tale-ncurcate
mi s-a cam scurs si timpul
şi am rămas de tot captiv 
în poemele tale...
(chiar si-n cel de-acum
si-n cel de maine...!)
…………………………………………………………….
mai sper să scap întreg la minte
şi fără de prea multă durere de cap
rupându-ţi cuvintele-n silabe !
risipindu-le anapoda
in toată exprimarea ta
să nu mai aibă vreun sens
şi nici gandul meu vreun nod...
sub nicio formă !


This entry was posted on 7/25/2014 05:21:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: