O scriere fină cu tumult
ca o dorinţă musai de-mplinit !
aş vrea să-ţi mai fac…my darling !
din gânduri picurându-mi clipe de iubire
în rostul tău de timp de-abia trecut

iar printre buzele clepsidrei tale
cu foşnet de secunde destrămate
de-atâta freamăt de simţire
şi clipocit de du-te-vino prin adânc de trecere
gândul meu cel mai bun pentru tine 
să te tot scrie (aşa cum te voi afla !)

într-un poem sublim de gândire magică
şi-ntr-o exprimare cu volute ample
c­ând toate literele mi le voi  zvârli
aşa…la-ntâmplare
umplându-ţi cu toată iubirea mea
încăperea clepsidrei 

când si peste pereţii de visare
îţi voi întipări trăiri (şi imagini superbe !)
cu mine scriindu-ţi
cu tine citindu-mă
ori dacă vrei se prea poate şi viceversa
amândoi transpuşi fiind în ipostaze inedite
prin lumi nemaivăzute
rostindu-ne toate scrierile
cu mult patos
……………………………………………………...............
numai dacă şi tu ai vrea să-mi fii
cât mai aproape de-o scriere ori citire
venindu-mi de peste mări şi ţări !
şi-atunci am să-ţi spun
I love my darling !
la fiecare rostire…



This entry was posted on 7/02/2014 11:22:00 a.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: