Încerc să aflu ce-i fericirea
poate cu tine de mână plecând
peste toate cerurile
pas cu pas cercetând…
şi prin toate coclaurile celeste !

noduri de-ncâlciri şi mistere dezlegând
şi fir de trăire despicând…
să ştiu dacă şi-acolo fericirea
e doar aşa…pur şi simplu o stare de bine
fără de prea multe explicaţii
sau o trăire cu simţăminte complexe
de iubire şi pline de magie

cu fiori şi palpitaţii
privind în ochii tăi visători
când mă tot ademeneşti să-ţi vin
mă las dus… purtat de vrajă
şi prins în mreje
ca-ntr-o visare adanca !

şi de voi afla ce-i fericirea
pierdut am să fiu cu tine-ntr-o altfel de lume
căci după cum tu- lucire de peste ceruri venită
(superbă-n toate cele )îmi surâzi acum 
eu cred că fericirea-i dumnezeire !
……………………………………………………………………….
şi-mi cânţi aşa de suav
cum n-ai mai cântat vreodată a iubire !
de simt cum mă tot risipesc
şi cum cad uşor pe sub norii magici
ca o ploaie de steluţe
iar starea asta nu poate fi
decât o trăire fantastică…
însăşi fericirea !



This entry was posted on 7/17/2014 11:25:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: