Ca un acrobat,
m-arunc peste şaua
calului meu alb cu stea-n frunte…
şi cu mişcari fine bat
ritmul galopului…
din pinteni !

Apoi ,mă mişc, secundă cu secundă,
în stânga şi-n dreapta
şi-n jos…
pân-aproape s-ating pietrele
de pe caldarâmul visului
cu degetul !

Şi-n sus m-avânt...
cu multă măiestrie,
până în al nouălea cer !
uimind toţi serafimii
ce m-aplaudă-n cor
ca pe-un mare
magician

Insă ,cu toate-aceste figuri,
biduviul nu m-aruncă...
nici atunci când îl lovesc uşor
cu palma peste crupa-i fină…
făcând ,cu el,un salt fantastic
peste toate cele ce-mi stau în cale !
iar eu mă simt taaare mândru
şi taaare fericit…
(de-asemenea
joc !!!)

...De mă duc cu el călărind
prin tot universul ,
toată noaptea !,
uimind toţi
zeii…!


This entry was posted on 1/14/2014 05:34:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: