aceasta postare am reactualizat-o in data de 12mai 2017 si poate fi extinsa "avertizarea" chiar si dupa data de 22mai2017...

COD ULTRAVIOLET PENTRU UN SEISM PUTERNIC IN ROMANIA !

SE-NTAMPLA DE-ACUM...
FENOMENE DE "HAARP NATURAL" apoi...SEISME PUTERNICE !!!

ROMANI , NU VA PANICATI !!!
caci aceasta postare nu-i decat o
ATENTIONARE PENTRU UN SEISM PUTERNIC
si FENOMENE DE "HAARP NATURAL" !!!
pentru Europa Centrala si de sud-est

ESTE DOAR O REACTUALIZARE...
(facuta astazi 12 mai 2017)=

ESTE DOAR UN ANUNT UMANITAR

din partea ACADEMIEI ELECTRO-GEOINGINERIA autor ACADEMICIAN PROF. DR. ing. Ion Cireasa-Romania

Dragii mei...NU VA PANICATI !!!

pentru ca aceasta postare este doar un anunt umanitar !

PENTRU UN SEISM PUTERNIC in zonele seismice ;
ROMANIA-Gura Teghii -Vrancea
Grecia ,
Italia ,
Turcia ...

PRECIZARI;
SEISM = magnetizare instantanee de magnetita
(vezi TEORIA MEA ORIGINALA DESPRE CUTREMURE pe blogul meu personal "POEZII de Ion Cireasa )

Nota:
1. exista ,conform cu TEORIA MEA ORIGINALA despre cutremure, o INERTIE DE RASPUNS a depozitelor de magnetite subterane
functie de ...

2. din partea de jos a acestei postari, nu ma intereseaza decat
IMAGINEA DE LA SEISMOGRAF !
...CARE ESTE CAT SE POATE DE SUGESTIVA PENTRU VIBRATIILE , INTR-UN CAMP MAGNETIC ,
IN SUBTERAN ,CU OSCILATII AMORTIZATE IN CATEVA SECUNDE...,
ALE UNUI

PISTON FEROMAGNETIC SEISMIC !!!=

magnetizare instantanee de magnetita !
in imagine se poate observa un CUPLAJ MAGNETIC SEISMIC ( doua cutremure, produse la distanta de timp de 4-5 secunde, in aceeasi zona seismica si pe acelasi nivel de adancime !!!)
VEZI SI POSTARILE MELE
"PISTON FEROMAGNETIC SEISMIC" si "REZONANTA MAGNETICA SEISMICA "
de mai jos...de pe pagina mea google+ion cireasa-Romania ...

3. VOI FIXA IN PROFILUL PAGINII MELE ACEASTA POSTARE DE FIECARE DATA CAND
VOI CONSTATA( conform cu Teoria mea originala despre seisme)
CA EXISTA UN RISC MAJOR pentru un seism puternic...
.............
pentru lamuriri,cititi cu atentie postarile mele despre seisme ...SI NU NUMAI !
...........................
acum...
INERTIA DE RASPUNS
A MAGNETITEI SUBTERANE ...
poate fi de cca. 4-5 zile...

///////////////////////////
...NU VA PANICATI...
caci, daca

DUMNEZEU TINE CU VOI
(si numai daca si voi
CREDETI IN DOMNUL !)

atunci si Potentialul termodinamic al zonei seismice Vrancea poate fi repede echilibrat ...
(prin ALTERNANTELE DESE de CALD-RECE ale VREMII !!! si... prin
FURTUNILE ELECTROMAGNETICE
din zona de curbura a Mnuntilor Carpati ...!!!
vezi TEORIILE MELE ORIGINALE SI DESPRE FENOMENE EXTREME...)

//////////////////////////////////
AVERTISMENT pentru parinti...

OAMENI BUNI
nu mai dati copiilor la scoala telefoane mobile performante ci numai telefoane mobile simple ...doar pentru a-i putea contacta...
IN SCOLI ,
ACCESUL LA INTERNET
SA FIE DOAR IN SCOP DIDACTIC !
SI CONTROLAT !!!
ALTFEL ...

[cat de curand...
voi, copiii vostri apoi...
nepotii si stranepotii vostri
veti fi /vor fi SCLAVII celor ce astazi
MANIPULEAZA DIABOLIC mintile oamenilor
si-i distrug si cu

MEDICAMENTE=DROGURI !

ce-i fac pe vecie
DEPENDENTI DE "MEDICAMENTE=DROGURI"
OAMENI EXALTATI =
OLIGOFRENI=
SCLAVI !!!]

pentru lamuriri cititi postarile mele
despre TELEPATIE,
despre TELEPORTARE,
despre manipularea DIABOLICA prin satelitii de telecomunicatii...
si nu numai !

....................
ATENTIE !
cititi si postarea "NORII PANGLICA"de mai jos...
pe care am reactualizat-o,
IN SCOP UMANITAR !!!,
in data de 12 mai 2017
si care este (de-acum-12 mai 2017 ) de actualitate....pentru zonele vizate....
ITALIA, GRECIA ,TURCIA
si ,in special ,

zona seismica Vrancea -
ROMANIA !

////////////////////////////////////////

Precizari pentru ROMANIA ;

in perioada urmatoare
(interval de timp 12-22 mai 2017),

INERTIA DE RASPUNS A TERREI

la modificarile de Potential termodinamic poate fi de doar cca.4-5 zile ...
deci ..oameni buni...conform cu Teoria mea originala despre seisme=magnetizari instantanee de magnetite,
pana pe
22 mai 2017
ESTE fff. POSIBIL SA AVEM ,
IN ZONA SEISMICA VRANCEA,
un

MARE-MARE CUTREMUR=

MAGNETIZARE INSTANTANEE DE MAGNETITA !
......................................
DOMNUL FIE CU VOI , ROMANI !
SI ...

NU VA PANICATI !!!

///////////////////////
obs.
1.
in perioadele anterioare de atentionare
au fost fenomene extreme ale vremii ff periculoase si evenimente seismice in zonele vizate si in zona seismica Vrancea ...
(toate acestea intamplandu-se conform cu Teoriile mele originale !)
2.
daca Potentialul termodinamic al Terrei se echilibreaza putin cate putin , prin alternante bruste ale vremii de cald-rece ,vom avea iarasi cutremure de pana la 5 grade.............
vezi Teoria mea originala despre seisme=magnetizari instantanee de magnetite !

3.

pentru lamuriri asupra celor prezise de mine aici ,
cititi cu atentie si postarea

"NORII PANGLICA ' !!!,
autor ing. Ion Cireasa-Romania

unde veti afla multe ,multe ...

DOAMNE , AJUTA... !

un +1
1
niciun comentariu


This entry was posted on 5/16/2017 05:42:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: