aceasta postare am reactualizat-o astazi 18 mai 2017 spre stiinta IGSU-ROMANIA...si nu numai !


TEORIA  MEA ORIGINALA
despre FULGERE  GLOBULARE !

Iata despre ce este vorba...
 se-ntampla si-acum in Romania =
"bubuituri inexplicabile " la suprafata pamantului

Explicatiile mele  !
Avem , acum , un Efect electrostatic imens deasupra Europei
din cauza caderilor masive de ploi = vapori condensati de HO-
(vezi Teoria mea Originala despre Circuitul apei in natura !)
deci...se formeaza Groapa de potential electric deasupra Europei=
concentratii masive de sarcini electrice pozitive pana aproape de suprafata Terrei si , ca efect imediat , apar "descarcari electrice" gigantice = IMPLOZII  cu emisii de lumina vizibila  doar pe timp de noapte !
FULGERELE  GLOBULARE = IMPLOZII periculoase  pentru fiinte
si sunt urmate de "TUNETE "  inspaimantatoare
si  de vibratii puternice la nivelul teluric si al atmosferei ...

Din partea Academiei Electro-Geoingineria,
autor  Ing . Ion Cireasa
voi reveni si cu alte amanunte despre FULGERELE GLOBULARE !

ATENTIE ,
oameni buni !
Urmeaza in perioada (...2-15...)06 2016
sa se-ntample seisme de suprafata peste tot in Europa
si nemaiintalnite fenomene extreme ( inundatii catastrofale,
furtuni electromagnetice la nivel de uragane,
caderi de grindina din cauza navalirilor de AZOT...
si nu numai ! )

Pentru lamuriri , cititi va rog Teoriile mele Originale
in blogul meu "Poezii de Ion Cireasa"

Domnul fie cu voi, Romani !
 ............................................................
obs. 
1.
fenomenul straniu din zona  Galati-Braila-Tulcea din data de 16mai 2017 
= "BUBUITURA" imensa si inexplicabila ce s-a auzit pe timp de zi nu-i decat un 
MARE FULGER GLOBULAR =o descarcare imensa de sarcini electrice pozitive...
pentru lamuriri citeste postarea despre FULGERE GLOBULARE=Teoria mea originala 
cat si TEORIILE MELE ORIGINALE despre circuitul apei in natura ...SI NU NUMAI !
2.
postarea  mea "URGIE PESTE EUROPA DE SUD-EST " 
ramane de actualitate pana pe data de 22mai 2017 ...
si poate cateva zile  dupa 
!!!
//////////////////////////////////////////////////
 DOAMNE,-AJUTA-NE...
si pe noi PACATOSII din Romania
SA NU AVEM PARTE DE UN 
MARE-MARE CUTREMUR IN ZONA VRANCEA ! 
////////////////////////////////////////////////
un +1
1
niciun comentariu
Trim



This entry was posted on 5/18/2017 12:35:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: