postarea aceasta am reactualizat-o ieri 12 mai 2017 pe google+ion cireasa
NORII PANGLICA= TEORIA MEA ORIGINALA =

ORIENTAREA IONILOR FEROMAGNETICI DIN ATMOSFERA TERESTRA  CUM  SE ORIENTEAZA SI ACUL  UNEI  BUSOLE  MAGNETICE CATRE POLUL NORD  MAGNETIC TERESTRU

NORII PANGLICA sunt formati din ioni feromagnetici emisi in atmosfera terestra ( in urma  unor mari furtuni electromagnetice)
din  depozitele  subterane  de magnetite  prin  modificarea  potentialului termodinamic al TERREI...
si nu numai !
( VEZI TEORIA  MEA   ORIGINALA  DESPRE   CUTREMURE = magnetizare   instantanee de  magnetita )

ACUM , EU...

fac un  ANUNT UMANITAR, 
pentru-ntreaga Europa Centrala si de Sud-Est ...
din partea  ACADEMIEI ELECTRO-GEOINGINERIA
autor  Ing.  Ion  Cireasa -Romania

ATENTIE !
Oameni buni...
urmeaza sa se-ntample, de-acum=12 mai 2017 si pe durata a cca. 10 zile ,
urmatoarele fenomene extreme;
1.
o ELECTRO-VAPORIZARE excesiva a apei  prin membrana telurica
( cititi ,pentru edificare ,Teoria mea originala despre circuitul apei in natura ) concomitent si cu ...
2.
o  emisie puternica in atmosfera de ioni feromagnetici din depozitele subterane de feromagnetice...= crearea unui potential electric necesar si suficient pentru "deschiderea portii de tiristor natural " dintre stratosfera si teluric
(vezi Teoria mea originala despre EFECTUL DE TIRISTOR in atmosfera terestra!),
apoi...instantaneu se vor produce si ...
3.
fenomene de HAARP natural in atmosfera terestra =EFECT DE  TIRISTOR  NATURAL IN ATMOSFERA TERESTRA = vezi TEORIA  MEA  ORIGINALA despre  fenomene extreme pe PAMANT !
...apoi...
(ca si o echilibrare a Potentialului termodinamic al Terrei cat si a Magnetismului teluric...si nu numai !)
vor urma ...
4.
SEISME PUTERNICE = magnetizari instantanee de magnetite

ZONELE  VIZATE  SUNT :
SPANIA - ITALIA - GRECIA - TURCIA -
ROMANIA
/////////////////////////

ATENTIE MAXIMA LA ZONA VRANCEA !!!

pentru ca SEISME=CUTREMURE = magnetizari instantanee de magnetite se pot intampla chiar si de-acum...( 12 MAI 2017 , orele .......

(datorita manifestarilor de vreme extrema din perioada anterioara datei de 12 mai 2017...
cand si modificarilor de Potential termodinamic si de Magnetsm teluric au fost destul de mari...)

............................................

In zona seismica GURA TEGHII-VRANCEA
urmariti si formarea de
NORI PANGLICA= orientarea de ioni feromagnetici paralel cu liniile de camp magnetic teluric=

CUM  SE ORIENTEAZA SI ACUL UNEI  BUSOLE  MAGNETICE =
vezi TEORIA MEA ORIGINALA
DESPRE NORII PANGLICA !
........................
DACA  INTR-O ZONA  SEISMICA APAR  NORII PANGLICA =
IONI FEROMAGNETICI  ORIENTATI CATRE POLUL NORD  MAGNETIC AL TERREI ( CUM SE ORIENTEAZA  SI ACUL  UNEI  BUSOLE  MAGNETICE CATRE POLUL NORD  MAGNETIC TERESTRU ,
atunci   sa fiti siguri  ca
in urmatoarele  2-3  ore !!!
se  va-ntampla  sa urmeze  o  magnetizare   instantanee de  magnetita
=   CUTREMUR  MARE !

///////////////////////////
ATENTIE !
1.
ACEASTA postare am reactualizat-o,
IN SCOP UMANITAR,
astazi 12 mai 2017
2.
De interes pentru Romania !!!
daca vremea se va incalzi brusc si cu temperaturi cu mult peste cele normale pentru aceasta perioada,
va fi nevoie sa fixez( in profilul meu de pe google+ion cireasa) postarea de mai jos...
"cod ultraviolet pentru un SEISM PUTERNIC ...
...cred ca in cca.4-5 zile !...
////////////////
obs.
in perioadele anterioare de atentionare
au fost fenomene extreme ff.periculoase
si evenimente seismice ...
intamplandu-se toate intocmai cu
"previziunile " mele...
vezi ,pentru lamuriri ,
Teoriile mele originale de pe blogul meu personal "POEZII de Ion Cireasa"

VOI REVENI CU AMANUNTE !

DOMNUL FIE CU VOI, OAMENI BUNI...

SI...
DOAMNE,-AJUTA-NE ...
si pe noi
PACATOSII din ROMANIA :)))

SA NU AVEM PARTE DE UN

MARE-MARE CUTREMUR !
un +1
1
niciun comentariu
Trimisă


This entry was posted on 5/13/2017 05:26:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: