ROMANI NU VA PANICATI !
ACEASTA POSTARE ESTE DOAR UN ANUNT UMANITAR 
si pentru zonele seismice din 
GRECIA, TURCIA , ITALIA ... 
pentru ca in zilele urmatoare se vor indeplini , 
conform cu TEORIILE MELE ORIGINALE 
despre seisme si despre fenomene extreme,
toate conditiile pentru un 
MARE-MARE CUTREMUR !!!


MARELE CUTREMUR !!!

ATENTIONARE= ANUNT UMANITAR
pentru fenomene fff periculoase si pentru
MARELE SEISM = magnetizare instantanee de magnetita ...(vezi Teoria mea originala despre seisme si nu numai !)
in atentia celor interesati...
EX.;
INFP-ROMANIA,
INMH-ROMANIA,
IGSU-ROMANIA ...
si pentru
MASS-MEDIA !

pentru lamuriri, cititi cu atentie postarile mele de pe
google+ion cireasa si de pe blogul meu personal "POEZII de Ion Cireasa"

va spun ca
TEORIILE MELE ORIGINALE
despre seisme si despre fenomene extreme sunt cat se poate de adevarate si ,
desi nu am posibilitatea sa fac determinari practice,
predictiile mele (conform cu Teoriile mele originale !) se adeveresc, de mult timp, cu precizie mare...

postarile mele
1. "urgie peste Europa de sud-est "
2. " dezastre in Romania=tornade si vortexuri "
3. VORTEX MAGNETIC SEISMIC
raman de actualitate pana pe data de 5-6 iunie 2017...

voi reveni cu amanunte

DOAMNE ,- AJUTA-NE...
SI PE NOI ROMANII...
sa nu avem parte de un
MARE CUTREMUR ...



un +1
1
niciun comentariu


This entry was posted on 5/27/2017 07:45:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: