Nimic nu mai cer
când pleoapele ochiului magic al nopţii
cu genele din firele cele mai  mătăsoase
mă-mpresoară cu multă candoare…
surâzându-mi !

de simt cum cad peste mine
dulci fulguiri de fiori-chemare suavă de plecare
spre-o lume mai bună mi se pare
o astfel de trăire şi-ndată-ncep
să păşesc uşor

a mirare clipesc
de număr cu nerăbdare
din timpul cât mi-a mai rămas
secundele mărunte-vârfuri de tremor fantastic
vârfuri de ultraînalte sinusoide
generate de inima-mi prea nebună
rapid şi peste măsură pulsându-mi…
deodată cu clipele magice trăite

uimit sunt peste poate
de toate cele simţite sunt mulţumit
şi-nsfârşit mă apun frumos !
(ncet-ncet clipocindu-mi gândul a cunoaştere
pentru ideea  de visare…ce mă tot cuprinde !)
………………………..

îmi strâng mai-apoi razele a fuior…
mă trec mare-mare-nspre-nnoptare
printre faldurile nopţii-nroşite de-aşa mare-ntâmplare
snop frumos de raze -mpletesc deodată
şi tot ducându-mă în rostogol…de mine !

cer după cer colind în toată noaptea
pe la palate mari împărăteşti  
cu picuri vii de ambră sfinţită
cu-nstelări din ceruri
şi cu elixiruri prelinse din splendori
ospătându-mă
…………………………
……………………….
mă ospătez şi-acum…
deodată cu frumoasa-mi din lună
deodată  cu suavele-mi  zâne
luceferi ‘gelozând’ !

şi lumea lor o  luminez a iubire
de la vecernie-ncepând…
cât ţine toată noaptea
şi până-n zori…tot luminez 
întunericul magic al nopţii până când
falnic iarăşi mă răsar…

(urcat fiind printre genuni lumeşti
cu suliţe mari de timp iubiri săgetându-mi…)
şi perechi-perechi de fiinţe
peste tot pământul…
-ndrăgostind !

/////////////////////////////////////////////

COD ULTRAVIOLET

-de microunde solare
-de mare disconfort vital
din cauza umezelii din atmosferă
şi a caniculei nemaiîntâlnită vreodată pe pământ…
-de cutremure=magnetizări de magnetite !
-de mari furtuni electromagnetice
pentru-ntreaga Europă

în următoarele zile vor fi de toate…
-dereglări masive de Potenţial termodinamic
şi de magnetism al scoarţei terestre=cutremure



This entry was posted on 7/01/2015 12:44:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: