Mă-nalţ frumos în zbor–
planare de falnic zmeu mi-e urcuşul
de la răsărit şi până la apus
de mă tot freamăt

peste misterele toate
fiindu-mi căutarea tot  mai frumoasă
şi mai intensă zbatere de gând
-ntru cunoaşterea-mi de sine
şi pentru sinea-mi de visare
caut…întruna Adevăr
şi mă tot zbor !

peste cele sfinte minuni
cercetez acum cu mult interes
toate cele ascunse privirii-mi
şi vreau să le aflu mai pe toate

(rând pe rând
rupând mătăsurile-ntunericului
si dezlegând băierile-nnoptării...
tot descopăr licăriri înstelate
de oacheşe arătări
şi cu picurii vii de splendori
îmi adap însetatul gând…
de iubire !)


………………………

(acum…mă apun frumos
peste suavă noapte scăpătându-mi visul… 
să descopăr multe şi multe alte minuni
de dincolo de apunerile-mi magice

cotrobăi prin cotloane pline de fiori
prin tot Universul plecat de cu zori
cu gândul adâncit în cunoaştere…
să aflu Adevăr de visare
şi Sublim de iubire !!!

………………………….

COD ULTRAVIOLET

De toate şi de tot…

Vor fi în următoarele zile
peste-ntraga Europă
( şi în România desigur !)
temperaturi de peste 45 de grade Celsius

Atenţie maximă pentru expuneri intense la
-radiaţii imense cu microunde solare
-la radiaţii imense cu unde calorice
   venite dinspre Soare
(vezi “Moartea calorică din India
de acum aproximatv o lună de zile !)

vor fi magnetizări instantanee de magnetite
la Gura Teghii-Vrancea !)=cutremure
mai mici sau mai mari în funcţie de modificările
de Potenţial termodinamic al Terrei
şi de anomaliile de magnetism teluric(influenţat de
marile furtuni electromagnetice din următoarele zile)
vor fi multe accidente cerebro-vasculare
probleme ce ţin de buna funcţionare a inimii
şi multe evenimente stupide
se vor întâmpla
de-acum…

/////////////////////////////////////

pentru edificare
asupra celor spuse-prezise de mine
citeşte , te rog,  postările mele anterioare !




This entry was posted on 7/07/2015 01:59:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: