Dezleg mistere…
la vecernie te invit iubire
pentru rugăciuni şi transcendere
Intru Sublim !
te-aştept să-mi vii aproape

să ni se-ntâmple minuni
te invit pe tine-suflet blajin
să-mi  vii în chilia-mi de sihastru
ca să ne  tot rugăm…
pentru-o lume mai bună
pentru iertarea păcatelor…(de ţi-am greşit cumva !)
pentru ca toate cele bune sa se-ntample
şi pentru ca toate cele rele sa nu se-ntample
acum cand Doamne…toate au luat-o razna

mă rog-ntotdeauna
unui singur Dumnezeu ! -
Cel ce mă ascultă mereu 
şi mă ajută să fiu eu-
Fiu al Domnului Adevarat
cu toate gandurile-nspre mai bine-nălţate 
spuse deodată si cu tarie
-nspre-mplinire !
……………………………..
la vecernie mă rog 
cu smerenie şi las deoparte toate cele lumeşti…
apoi sting încet-ncet lumina zilei şi aprind 
câte-o candelă magică
pentru fiecare dorinţă
de-mplinire...
sa-mi fie Lumina !

mă pregătesc mai-apoi 
pentru-o altfel de trăire pentru-mbrăţişarea 
celor preasfinte mie fac rugăciuni ample
fac mătănii  adânci şi cu multa dăruire 
mă-nclin Tie…
Doamne !
……………………..
………………………
peste margini de cer
peste tăpşane mirifice
şi-nalte coline preafrumoase
mă las atras de mistere fantastice
şi privesc galeş lumea din urmă…

aproape-aproape fiindu-mi toate
peste mări  şi peste zări
scăpătat fiind acum
si cât mai adânc pătruns…
în largi şi magnifice visări !
/
//////////////////////////////////////

Stai mereu pe-aproape…
sa afli multe adevaruri !

in zilele urmatoare
se vor magnetiza instantaneu
toate magnetitele !=cutremure pste tot prin lume
(chiar si la Gura Teghii !)

Va FIERBE Europa -n următoarele zile
la 45-50 de grade resimţite
de vor suferi  mulţi oameni din cauza disconfortului termic

prea expuşi fiind la microundele solare
apa bună (H2O)din organismele lor
se va transforma instantaneu în D2O (apă grea )
improprie vietii =cancere=colaps biologic
cu D2O peste 35%  in corpul tau 
fereşte-te omule de microundele solare 

sunt prea periculoase 
pentru viata ta  
iti spun
acum !


This entry was posted on 6/30/2015 06:41:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: