Pamantul este viu !!!
( e inca bun si-i  inca rabdator...)
si-ar mai suporta cate ceva
din toate urgiile cate-I vin pe "cap"
insa omul a ajuns iarăşi să-I fie cea mai mare povară
şi de-aceea El se-nfioară şi ripostează dur la toate
cele rele câte I se-ntampla

Fenomene extreme au mai fost pe Pământ
Mare pârjol mare e şi-acum
Marea foamete se repetă...
Marea luptă pentru supravieţuire
se-apropie cu paşi repezi
şi-apoi… se va-ncheia o altă etapă
din evoluţia vieţii pe Pământ

Poate fi acum apogeul
pentru cea mai mare civilizaţie
care a trăit vreodată pe Terra
căci vine Sfârşitul pentru tot şi pentru toate
nici Domnul nu mai suportă alienarea speciei umane
nici Pământul nu mai suportă gunoaiele bipede
maimuţărindu-se în fel şi fel de chip
care-ncotro încordându-şi  muşchii
şi sfertul de sfert de neuron...
‘haite de lupi turbaţi ’=multi 'oameni '...
vor iesi  la drumul mare prea îndobitociţi fiind 
acum de ‘Marile Minţi Bolnave’
pregătiţi şi-ndemnaţi
să comită mari nenorociri

……………………………….

Mă tot chinuie gândul
cum să fac să sparg lacătele
ce ţin ferecate multe Adevăruri...
şi să spun oamenilor câte ceva
despre supravieţuire

Aş spune lumii pe unde  şi cât de mult mai plouă 
aş spune că după valul de caniculă extremă
va ninge aiurea…în plină vară !
şi că Pământul se va cutremura din toate încheieturile
de se va schimba pe-alocuri şi relieful

Dar la ce bun să mai spun toate astea
căci omului nu-i mai pasă decât de mulţi bani
pentru  mult alcool ...sa-i fie-ndeajuns...
şi pentru ‘energizante'

Pentru-o traire fantastica de moment
mă las acum în voia sorţii
atins fiind de toate cele bune
câte mi se-ntâmplă astăzi
    fie ce-o fi ! 
şi mai bine tac
întind mâna şi cer... 

Ating pipăind superbe splendori
de simt cum mă-nclin uşor a mirare
până-n adâncul sinei
gândul mi-l adâncesc 
cu mult dor
incerc să deschid lacătele multor taine

Gândindu-mă-ntruna
cum pot să fac eu 
ca şi mâine să cotrobăi  liniştit 
lunecând usor si cu mult spor...
prin mule fantastice de cunoaştere

(să tot caut Adevăruri Absolute
pentru supravieţuire...desigur !)

///////////////////////////////////////

COD ULTRAVIOLET

Europa fierbe !

Apele se vor ascunde în subteran =
fenomen declanşat de temperaturile extreme
şi de lungă durată !
mai-apoi va fi secetă cumplită
şi foamete mare-mare

Urmează după zilele de foc 
scăderi mari de temperaturi
(va ninge ! în plină vară)  
apoi va fi iarăşi ‘foc’!
vor fi multe cutremure=
magnetizari instantanee de magnetite
şi potop pe-alocuri !

.................................................

Citeşte postările mele anterioare
pentru edificarea asupra celor spuse aici
voi reveni cu amănunte
Atentie !
"Previziunile pentru Romania"
se vor adeveri in scurt timp...
(in maximum 5 luni de zile )

...................................................

Imi cer scuze pentru erorile de tastare
sau poate ca al meu computer
este deja ''posedat''.... 





This entry was posted on 7/24/2015 03:16:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: