Dintr-odată
aşa-ntr-o doară !
schimbând ritmul de andante…
ascultându-ţi cântul de iubire
cu ochii-nchişi şi cu paşi agale
mă vrei într-o altfel de stare !
şi mi te-arăţi nărăvaşă
pentr-un joc vioi
şi pătimaşă…

(când în privirea-ţi senină şi visătoare
o dorinţă nebună ţi se năzare
şi ţi-aprinde-n inimă un foc mare
pentr-un moft…în doi!)

mă electrizezi cu-o atingere
de-mi scânteiază toată firea
şi toate cele-mi tremură
iar gându-mi de tine-mpresurat
cu multă dragoste
mi se ridică-nfiorat…
dănţuindu-ţi allegro !

ca-ntr-o superbă fugă…
luîndu-te repede la-ntors
când pe-o parte
când pe alta
şi-n toate sensurile
şi iară şi iară…
moft după moft !

făcându-ţi din toate frumuseţile
risipiri uimitoare de ploi magice
prelinse cu dulci fiori
şi cu-arome nebune…
peste margini
de visare !




This entry was posted on 3/26/2014 01:20:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: