Te-am visat cum dansam…
aş vrea să cred că-ţi place dansul !
şi,mai ales,să asculţi cu ochii-nchişi
toate sunetele frumos măiestrite de-un arcuş…

să numeri ,în gând ,durata unui tremur de cuvânt
(rostit uşor… ca o mângâiere !) şi, fără să-ncurci
cu nimic mersu-mi baletat şi rotirea-mi...
tu-zâna zorilor , aş vrea să mi te-arăţi
aievea …împlinindu-mi visul !

dar ,de-ar fi să mai aştept…
de ţi-aş şti bine paşii,
măsura, ritmul, moftul…
aş exersa singur  totul,
(până mi-ai veni !)
luând în braţe-o nălucire; verde
peste toate cele, neagră arătare şi sclipitoare
când ascunde splendori de ochii lumii,
stacojie ca un apus,-ntre culmile de visare,
despletită şi pătimaşă până la capăt de vis…
(când se vrea privită,
cât mai de-aproape ,
ca şi ispită ! )

şi ,cu timpul, zic şi eu, aşa…
magnetizaţi de-un dans în doi !
îţi voi demonstra, pe-ndelete,
că nu a fost în zadar
toată aşteptarea
şi nici vraja !




This entry was posted on 3/20/2014 08:54:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: