Iubita mea, ursitoarele au vrut
să-mi fii ploaie magică,
Lumina ce mă fascinează,
romanţă de dragoste
şi nesecat izvor
cu şopot de fericire

Iar eu să-ţi fiu iubirea
cu fereastra larg deschisă,
totdeauna,sufletului tău curat
şi miracolul ce te-nvăluie cu vrajă
cu fiecare-nceput de zi
………………………….
La-nceput de toamnă
mi-am deschis pleoapele
şi cu uimire te-am văzut
cum la fereastră
îmi zâmbeai
dulce
şi-am ales,
ca să te-ncânt,
armonia culorilor
şi-n cuvinte simple
să-ţi spun cât de mult
eu te iubesc!

şi-acum… nu vreau să-ţi fiu iluzie
şi absenţa mea să te doară…
în apele tale cristaline,
lasă-mă să-mi scald iubirea
şi să-mi sting dorul de tine...
deplin ascuns
în a ta  uitare!


This entry was posted on 10/12/2010 08:33:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: