Eşti Marea mea iubire
de care sunt îndrăgostit!

Sunt o corabie ce merge-n derivă în largul tău
si nu ştiu ce să mă fac...şi tu mă priveşti
asa...nepasatoare...cu zâmbet ademenitor
închizi pleoape peste ape line
şi peste mine…

Visuri mă tot cuprind ;
văd licăr de soare,
eşarfe de lumini cu mii de nuanţe,
ţărmul tau îmbujorat şi înspumat
si stropi-curcubeu de mare dragoste…

(Stiu că-n adânc... e mare vâltoare
şi,ameţitor, m-ai soarbe…!)

Dar,să m-arunc nebun de dor,
să mă pierd în vis năucitor,
aş vrea...

De m-ai ţine iubito de mână
şi-n somn uituc...să mă săruţi,
din când în când,
şi iară visând
tot as mai vrea,
prin Marea mea de iubire,
să mă scufund…


This entry was posted on 10/27/2010 09:03:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: