Te caut în fiecare clipă
lăsată de la Dumnezeu!

Prezentul mi-e fierbinte
şi dorul de tine mă arde,
drumul spre tine mi-e-­ncântare
şi fericire iar cântecele tale
mi-s aripi de înger!

Te găsesc de fiecare dată
mai strălucitoare decât soarele
şi mai adevărată decât pământul,
cerul şi întreg universul!

Te vreau,iubito, apă izvorâtă din dulci fiori,
nor cu picuri de rouă magică,
coline-aurii pline de stele
pe-altarul iubirii şi zarea mea...
cu soare-n priviri!

Te am acum dulce surâs de vară,
floare cu parfum de toamnă,
iubire şi sfântă patimă...
si te iubesc
fără-ncetare acum
si pentru totdeauna!


This entry was posted on 10/13/2010 07:05:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: