Vrăjit de cuvintele tale,
de tot ce te-nconjoară
si de marea ta cu şoapte,
gândul meu prea nebun
de dor nu mai poate fi oprit...
si-ar vrea sa-ti tot vina!

Mă ning spre tine,iubito,
cu flori albe de cireş,
cu parfumul primăverii,
cu pete de culoare
îţi încânt privirea
şi vin la sufletul tău
cu alai de îngeri şi zâne
ca sa te cer
(...şi te vreau regina inimii mele...!)

Vin cu tot cerul auriu...
să-ţi sărut guriţa dulce,
mă-nclin cu drag catre tine
şi mă prefac în parfumul tău,
în lumina zilelor tale,
în aerul pe care-l inspiri,
în mătasea ce-ţi mângâie trupul
şi-n cuvintele ce-ţi ating buzele...
şi-as vrea să fiu Tu !

Cu timpul meu de cires in  floare
şi cu gându-mi alb de vis,
te-mpresor pentru totdeauna
şi rămân în al tău surâs...
(...un Print-de-floare...!)


This entry was posted on 6/07/2010 03:05:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: