Într-o fracţiune de secundă ,
căzând dintr-un zbor spiralat ,
(din al nouălea cer… 
din culmea fericirii , desigur !)
rotundului sclipitor format din toate punctele
ce-au mai rămas din tot zbuciumul meu
de accedere-nspre Absolut
i  se deschide o mare cale…
aceea de trecere-nspre centrul universului

(e calea de-a rămâne credincios întru Domnul 
bucurându-mă de toate cele divine
şi de cum El ştie să facă o lume !)

însă , eu-un adam prea păcătos,
odată intrat în edenul din centrul universului ,
mă tot combin , aşa-ntr-o doară ,
cu-o evă - maaaaare păcătoasă ca şi mine
şi venită parcă deodată cu mine
la-mplinire de destin !

(căzând… în contrasens venindu-mi
şi coborându-mi-se toată ,
ca la un semnn
peste mine risipindu-se  )

şi-atunci , intraţi deodată în eden,
fără să mai stăm pe gânduri ,
amândoi punem la cale tot felul de giumbuşlucuri…
învătaţi fiind ,cu astfel de lucruri ,
din trecerile noastre 
prin alte şi alte 
vremuri 
apuse

…………………………………………………………………..
mai-apoi , amandoi
(mânca-Ti-aş Doamne
toate merele cele mai bune
din edenul Tău ! )
ne luăm lumea-n cap
şi ne facem… în tot felul
de-atât de mult bine !
………………………………………………………………….
…………………………………………………………………..
Supărat peste poate de cele-ntamplate
Domnul se face foc si para deodată  şi ,
printr-o fulgerare fantastică , asa cum suntem ;
contopiţi , întru neascultare de El  ! , fiindu-ne ...
ne-azvârle cât colo...
expulzându-ne din paradis
care-ncotro
ducându-ne...
………………………………………………………………..
Acum , ca şi-un adam naiv ce sunt ,
m-avant  cu mare disperare prin tot universul , 
înălţându-mi şi coborându-mi gândul ,
cu-o viteză mai mare decât cea a luminii 
zburand...căutându-mi-ntruna
maaaarea păcătoasa ! 

aş da orice , Doamne,
(chiar şi Veşnicia promisă de Tine !)
de-ar fi ca eva ce-am avut-o candva
să mai facă şi mâine 
ghiduşii de tot felul 
numai cu mine...
contopindu-se !


This entry was posted on 12/20/2014 01:36:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: