îmi adâncesc tot mai mult
-nspre toate iubirile mele
inspirând parfumul unor trăiri sublime
şi respirând  aerul de-mplinire…
întru Lumină şi Adevăr 

-ntotdeauna !
câte-mi vor mai fi aievea clipele de trăire
voi căuta să aflu ce-i fericirea… 
în toate câte ele-mi sunt !

şi privirea-mi tot voi adânci
să văd cât îmi vor fi de sublime
şi cât pot ele să se desfăşoare
aşa de frumoase
şi-n toată splendoarea lor…
prin tot cerul meu de visare
-ntotdeauna !

(ca şi balerine
în piruete
de-nălţare
-nspre Absolut !)

înfăşurând în volute ample
şi acolade frumos rotunjite
ori între paranteze pătrate
sau între paranteze rotunde…
un mare fuior de Lumină -
gândul meu flămând
de frumos…
şi de dragoste !



This entry was posted on 12/04/2014 05:53:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: