Eu nu mai ştiu de mine
când tu,iubire,
mi te-arăţi aşa de frumoasă !
Nici gândurile
nu-mi mai stau pe-acasă...
îmi pleacă hai-hui!

Inima-mi tresaltă când,
printre ierburi de poieniţa ,
cu licăr de verde-mi surâzi...
Mă cuprinde-un dor nebun
si chiar as veni să te fur!

Preafrumoaso,te-aş cere
să-mi fii mireasă !

Soarele l-aş tocmi să ne fie naş
şi îngerii să ne-aducă flori,
luna să ne fie nună
şi să-mi pună cunună
bine aşezată pe cap...
şi pe braţ
fluturi!
(cu aripi de ceară...!)

Uitându-mă pe furiş la tine,
ca să-ţi fac in ciudă, i-aş cere lunii
să mă sărute prelung...
şi-intre noi se vor intampla
doar nebunii!

…………………………
cântă-mi cum vrei tu si-apoi...
citeşte-mă!


This entry was posted on 4/17/2011 01:48:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: