Te-am visat iubire
şi erai despletită…
Cu palmele-ţi catifelate
şi pline cu Lumina din vis,
îmi spălai părul  
răvăşindu-mi zulufii!

Te-am visat fără de grijile
pe care-n fiecare dimineaţă
ţi le iei şi te-acoperi cu ele
din obişnuinţă

Te vedeam, iubito,
surâzându-mi !

Se facea ca mergeam amândoi
să culegem flori de maci
şi păşeai frumos, ca unsă,
ţinându-mă de braţ...
uşor atingând cu piciorul fin
ierburile răsfirate
şi pline cu rouă

De gânduri frumoase
erai pătrunsă,până-n adânc de suflet!

Te-auzeam cântând,
suspinând,
iarăşi cântând…
şi mă-ndemnai să te-alint
cu buzele-mi şoapte

Nu vroiam să se sfârşească visul,să-mi dispari!
Mi-am deschis îndată ochii 
si chiar te-am simtit aievea!
Te-am privit cu mult drag,
uşor te-am învelit cu mine
şi ţi-am furat un sărut...
aşa... 
cum si tu visai!

Cu făclie de ceară
aprinsă de dor de tine,
ti-am luminat pe furiş
părul mătăsos al lunii
şi mi-am deschis fin calea
de dincolo de noi,
usor lunecându-ţi!

……………………..
într-un târziu,  
dansând în ploaie,
ne-am trezit amândoi din vis

(cu buzele,braţele
şi toate cele...umede
cu stropii visarii...)

ţinându-ne de mână
şi cântându-ne duios!



This entry was posted on 4/09/2011 05:32:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: