Cu primăvara asta prea sprinţară,
pe de-a-ndoaselea mi se-ntâmplă toate
(de mă trec fiori şi călduri...)
şi mă-ntreb dacă-mi mai pot scoate,
pana la capăt,o mirare ascunsă
pe sub crupa-i catifelată

E vremea întâmplărilor stranii ;
fluturii i se-ncurcă-n ramuri
de-atâta fâlfâit nătâng...
şi se strâng flămânzi,
grămadă,
ca lipiţi cu miere…

Pe crugul de visare,
peste pamanturi calde,                            
se-amestecă-n culori anemone,
curcubeie…
şi ape curg şuvoaie
din ploaie cu mirare !

Norii i se scutură usor
şi mă plouă de jos în sus…
ce primăvară zănatică !
clipeşte şi clipoceşte
iar pe buze de surâs
are buburuze
..................................................
dar  îmi place…
că mă sărută dulce
şi-i un pic uitucă !


This entry was posted on 4/20/2011 04:52:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: