Iubesc ploaia şi adierea de vânt...
norii sidefii şi curcubeul din priviri
Iubesc parfumul de regina-nopţii
şi aromele de flori de tei

Fac tot ce-mi ceri,iubire,
doar ca tu să-mi vii…
Iau luna de pe cer
şi ţi-o dăruiesc pătrată
Misterul din clipele-poveşti
îl adâncesc în ochi de lună

(Am să-l răsfir cu freamăt
de gânduri şi şoapte!)

Sunt ,dacă vrei,
omul ce ţi-aduce ploaia
Umbră când soarele te-ncinge
şi apa-ţi dă în clocot…
Aduc zâmbete pe colţ de buze
şi surâsul ti-l umezesc

Eu sunt cel ce te-nveleşte
când nu mai poţi de frig!
Ramuri de cireş iti voi arde pe vatra-ncinsă
şi tot...te-ncălzesc!

Vrajă daca-mi ceri,ma prefac in ce vrei!
si-n marea-ţi taină îţi torn domol
Esenţe de sublim...
cu poamele-mi dulci-amărui
Te voi hrăni iubire cu mister
şi vrajă-n ploi…!


……………………………….....
hai să numărăm, din doi în doi,
ploi ce picură în noi,
de jos în sus !


This entry was posted on 4/15/2011 03:06:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: