Doar tu ştii...
cât de mult te iubesc, Ploaie!
(şi cât o să-mi mai plouă,
culorile curcubeului
vor străluci în picurii-i prelinşi 
a iubire)

De când mi-am deschis ochii
m-ai vrăjit şi ţi-am mângâiat norii...
furtuni ţi-am depărtat
cu fulgere din colţ de rai,
gândurile negre ţi-am alungat
cand tu, Ploaie, picurai,
puţin câte puţin,iubirea
peste sufletul meu

Când toată te-am adunat,
cu raze de soare 
ţi-am sărutat glezna fină
şi-apoi am dansat amândoi
sub stropii magici...
în acorduri suave
de violine

Acum te simt plecată
şi mult prea tristă...
dar, tu trebuie să ştii,
că atât de dragă-mi eşti
încât gândurile-mi ard
pe rugul aprins
de  iubirea ta
promisa

Hai,tu vino iara  la mine!

În ploaie să mă tot ţii...
si arşiţa ce m-a cuprins
de dor de tine,
poate-mi vei stinge !
 .................................................
Te vreau Ploaie, sa-mi fii...
m-am îndrăgostit de tine !



This entry was posted on 4/12/2011 04:55:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: