Dacă ai nedumeriri
in ceea ce te priveste
şi dacă tu ai vrea să ştii
cata Ploaie mi-ai fost...

Daca nu te-as iubi atat de mult,
poate ca te-aş minţi !spunandu-ti:
poate că a fost prea mult,
poate că a fost prea puţin
si aproape ca te-am uitat!

Dacă m-ai întreba cat de mult ne suntem...
te-aş ruga să mă laşi să-ti adun stropii
şi să mă laşi să-ti scutur norii
şi-ntr-un pământ cald
sa pot sa fac să-mi prindă rădăcini
un firicel de verde !

Dacă totusi m-ai întreba
cum aş zugrăvi cerul unei Ploi magice,
ah...iubito!,te-aş face să vezi cu ochii-nchişi
cât de mult imi place sa-ti acopar
cu sclipiri de curcubeu
picurii de frumuseti!
(cântându-ţi în ploaie...)
..........................................................................
Dar, trebuie să ştii,
că penelul mi-e tare zănatic!
şi mi-e un dor nebun de culori
şi de un vals cu tine...
Ploaie !


This entry was posted on 4/19/2011 01:40:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: