Mi-e dor de tine
şi de ochii tăi frumoşi,
de buzele tale dulci...
de toate şi de tot ce-mi eşti !

Doar tu ştii,iubito,
cum să-mi cânţi duios
şi să-mi spui că mă iubeşti

Cât de frumoasă eşti !

Doar tu poţi să mă faci
să nu-mi mai doresc altceva
decât laptele
si mierea 
cuvintelor tale...
să simt fiorul mângâierii
unui vlăstar de verde răsărit
din seva ochiului tau magic
de dragoste

De mi-ai veni,
toate se vor prelinge uşor
din tine,
din mine…
(daca si tu m-ai iubi...!)
prin  rost de mine învăluit 
cu petale-nfocate de maci 
şi rost de tine adancit peste poate
de gândurile-mi 
patimase




This entry was posted on 4/10/2011 08:10:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: