Văzându-te mereu
cu surâs seducător,
ca  o mare dragoste…

Pentru tine ,mult preaiubito,
ca să-ţi fie ziua cu mult soare
şi noaptea plină ochi de visare…
aş lega la ochi,cu eşarfă de dragoste,
a ta arătare de nălucă…
jucându-mă de-a v-aţi ascunselea,
îndată,căutând cu ochii-nchişi,
prin adâncuri de taine,
multe senzaţii fantastice
şi imagini nemaitrăite
vreodată cu tine…  
chiar multe jocuri de zână-păgână,
chiar fabulaţii  despre iubire
şi  multe jocuri de iele…
pe toate ţi le-aş descoperi !

De nedescris ar fi această stare,
când dorul meu de tine
te va cuprinde ,iubindu-te cu gând fierbinte,
iar tu să-mi fii,de-ai vrea,
ţinându-mă de mână,
un vis trăit…
şi-adevărat !

(şi-atunci…
din prea multă dragoste răsărit­,
eu îţi voi arăta
cum te-aş iubi
mai mult…!)

Dar,ca să nu mă vezi ca un biet aiurit,
când eu îţi voi căuta sublimul
peste tot, ca şi o speranţă
de frumoasă-mplinire,
tu,iubire,
să-mi tot şopteşti
că-mi eşti!


şi toată visarea de tine,
şi toată visarea de mine,
şi toată Nemurirea 
de noi doi,
şi chiar toate
câte ni se vor întâmpla…
ne vor fi, doar atunci,
ca o iubire sublima !

……………………………………….
(rostită cu multă dragoste,
în mii de stihuri şi clipe magice,
fără de prea multe pretenţii… !)






This entry was posted on 11/09/2013 03:04:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: