Ce pot să mai spun…
acum când totul e-anapoda
când oamenii nu-şi mai zâmbesc
când toate se-ntâmplă pe dos...
şi când totul se fură

chiar aşa…-ntr-o doară
te-ntreb şi eu ca să cunosc adevărul gol-goluţ
căci nu-mi vine să cred cum tu ai reuşit 
să mă furi... îţi spun ca să ştii !
printre malurile mării mele de iubire 
m-am  răsărit şi m-am apus 
cu mult şi dulce fior
cu multă dăruire
dintotdeauna !

însă tu-mare hoaţă cu ochi carmin de fee
şi cu suflet înflăcărat de dragoste
m-ai prins de braţ şi m-ai luat
tot ducându-mă
şi-nvârtindu-mă…
în lumea ta !

poate cu un zâmbet angelic m-ai vrăjit
poate  cu un gând sublim m-ai ademenit
ca să-ţi rămân…-ntr-un magic apus mă simt
dincolo de fereastra inimii tale acum

mi-e bine 
şi nici că-mi pasă…
lăsând cerul să se-ntunece
marea-mi plină de iubire să mă tot cheme
iar lumea să mai stea aşa...-n... neagră uitare !
mirarea fiindu-mi prelungă
de-asemenea-ţi 
mare faptă 
acum

mă minunez şi mă-nfior
când mă-mpresori şi mă tot strângi
cu atât de mult patos 
de parcă
nu mai vrei să-ţi plec nicicum...
iar eu  mă simt nemuritor
când nici timpul nu-mi mai trece...
(doar mai zvâcneşte-nţepenit
în cercul secundelor)
de tine oprit 
ca-ntr-un vis prea frumos…
cu un sărut uituc !

///////////////////////////////////////////////////////

COD ULTRAVIOLET

Pentru România !
Vor fi în zilele următoare
radiaţii mari cu microunde solare
mari furtuni electromagnetice
magnetizări instantanee de magnetite=
cutremure…

////////////////////////////////////////////////

de ploi magice 
să aveţi parte peste tot ...
şi peste toate !




This entry was posted on 6/16/2015 02:20:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: