Cândva…
răsăritul-miracol divin-
era aşteptat de oameni ca şi Lumină sfântă
ce-arăta privirii toate dumnezeirile
toate cele lăsate ţie...
pentru fericire !
Lumină trimisă ca să te-mpresoare cu multă dragoste
ca şi un Fiu al Domnului să te afli…
tu-om cu duh sfânt înnobilat
ca şi în eden să te simţi
trăind aici pe Terra

însă…
cu trecerea timpului
omul s-a săturat de prea mult bine
şi-a dat mâna cu diavolul întru dezmăţ
întru pierzanie de sine prea-nrăit s-a făcut
chiar şi la lumina zilei răul şi-l întinde
vrea să fie stăpân peste tot şi peste toate
până şi suflete-ncearcă să cumpere

de la un timp
nimic nu mai e ce-a fost
s-a răsturnat lumea cu susul în jos
nimicurile de zi cu zi ne agasează enorm
cu fel de fel de scenarii pe-ascuns  fiarele-ntunecate
-suflete pierdute…ne stau peste tot în cale
ca şi o haită de lupi flămânzi
gata-gata să ne sfâşie

iar noaptea…vai !
când ar trebui să fii cu Domnul
pe aripi de vis îngerii să te poarte
pe la-mpărăţii celeste
să fii oaspete
tu-omule negru-n cerul gurii
faci numai nenorociri de se cutremură tot cerul
când în fumuri de tot felul răul ţi-l înmulţeşti
nici pielea nu te mai încape…
şarpe veninos ce esti !

………………………………
………………………………

acum… îţi spun ţie-
biet visător întru sublim
îţi spun că pentru-o lume mai bună
chiar nu mai este loc pe pământ…
căci prea multe-s cele rele
şi mult mai înrăite sunt haitele de oameni

însă tu-om cu chipul blajin
şi cu sufletul bun de pus pe rană !
trebuie să crezi în Domnul mereu
şi să aştepţi cuminte ziua de mâine…
sigur se vor întâmpla minuni

de se sfâşie-acum lupii-ntre ei
e semnul cel mai bun că şi sfârşitul se-apropie…
când se va alege neghina din grâu !
printr-o Mare Selecţie Divină !
si totul va fi bine !

……………………………..
…………………………….

Pentru-ntărirea credinţei Intru Domnul
rugându-ne-mpreună pentru-mpliniri de bine
te-aştept la mine-n chilie…
la schitu-mi de sihastru
poate că-ntr-o zi
o să-mi vii…
fiinţă blandă !

Printr-un ritual magic de transcendere
către Adevărul Absolut...către Sublimul Divin
sa-ncercam impreuna sa-naltam ganduri mari...
sa tot crestem frumos 
de-i zi
ori de-i noapte...

Intru Domnul !
dintotdeauna eu tot fac reverenţe 
cu-adânc respect şi cu maximă evlavie
către cele preasfinte mie
ma-nclin...
din tot sufletul meu

in chilia-mi pentru rugaciuni
le-aprind câte-o superbă candelă
c-un suflu a sărut întind palma usor 
către visările-mi sublime şi-apoi  le mângâi ... 
Icoane sfinte mi-s toate !

în ochi cu lacrămă de mir privesc
cu uimire la toate cele ce mi se relevă...
îmi las gândul să tot urce a cunoastere
şi-aştept cu nerăbdare deschideri de porti celeste
din preaînalte ceruri
să-mi cadă lin
în vis
fantastice luciri-dumnezeiri sa-mi fie !
poate chiar aievea coborându-mi...
căci  deseori mă simt uşor luat în zbor
prin al nouălea cer
plutind ...

(singur acum
aştept ecouri de răspuns...
pentru trăiri de clipe magice
şi fac mătănii mii de zile mari
la schitu-mi de sihastru tot astept 
sa mi se-ntample...
minuni !)

/////////////////////////////////////

COD VIOLET
Pentru România ,Turcia , Grecia, Italia

şi COD ULTRAVIOLET 
 pentru-ntreg Pâmântul !

Vor fi în următoarele zile
frenetice magnetizări instantanee de magnetite
(chiar şi la Gura Teghii !)
vor fi radiaţii mari cu microunde=explozii solare puternice=
nemaivăzute fluxuri de electroni liberi dinspre Soare
de vor fi amplificate furtuni electromagnetice
atât în emisfera de nord
cât şi în cea de sud
a Terrei
iar la ecuator
Pamantul isi va forma un Inel...,,vizibil'' de pe-acum !
din acumulări de prafuri vulcanice 
şi poluanţi de tot felul

atmosfera terestră se va-mpărţi în două…
(o calotă mai poluată şi mai grea peste emisfera de nord
şi una mai ,,uşoară’’ peste emisfera de sud)
la-nceput Inelul despărţitor de la ecuator
va rezista presiunii imense apoi...
va-ncepe dezastrul cu de toate…pentru toţi !
cu alternante rapide de cald si de rece si foarte periculoase...
ne va tot tine vremea de-acum -nainte!

intr-un scurt timp...va urma să avem parte
doar de două anotimpuri pe Pamant
(vară în sud şi iarnă în nord )
până când doar iarna grea 
va mai fi stapana... 
peste toata Terra !

//////////////////////////

Stai mereu pe-aproape
Voi reveni cu amănunte !



This entry was posted on 6/26/2015 12:01:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: