Ascultând pianul…
visez la Nemurire !

Divine apariţii
se tot coboară în visul meu 
şi mă poartă-n zbor cu aripi fine
către Nemurire !

eşti tu - o mare de puncte sidefii
pe cercul de sublim valsându-mi...
ce mă-mpresori cu toţi fiorii dragostei
dulce electrizându-mă
prin al nouălea cer purtându-mă 

eşti şi tu - iubire cu chipul carmin
cu-al tău suflet mult prea înflăcărat
de-atâta roş-aprins de dragoste
ce mă vrăjeşti la maximum

şi cu egala masura tu-
My darling !

//////////////////////////////

Neînţeleasă stare mă cuprinde
când vă privesc fără de-ncetare
încât aş vrea să zbor până la cer !
ca să fiu înconjurat de-aşa sublime frumuseţi !
şi-n fiecare picătură din sufletul meu
simt cum se-aprinde câte-un gând nebun
de-a mă tot duce…
de maximă iubire !
de-a vă fi alături
pentru-o veşnicie !
............................................
…………………………

însă frumosul vis mereu mi se termina...
şi … 
mai mult ca niciodată
când aici pe Pământ nu mai e timp destul
pentru aşteptări sublime

mă frământ
şi mă-ncrunt
şi mă-nfior mult …
cu nerăbdare înverşunându-mă
  număr fără de-ncetare
toate clipele rămase până când
într-al nouălea cer întâlnindu-vă...
vă voi oferi câte-un inrourat boboc de trandafir-
roşul dragostei aprins !

(câte-un snop de raze de Soare
ca să lumineze calea noastră
-nspre Nemurire
-ntotdeauna !)

spunându-vă mai –apoi
din toată inima mea
câte-un mare-mare
şi pentru-o veşnicie…
Te iubesc !



This entry was posted on 6/15/2015 02:52:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: