mă ţii prea mult expus
la toate microundele solare

de mi se-nfierbântă până şi gândul zănatec
dis-de-dimineaţă sculat întru aşteptare
de vreun mare miracol
de vreo mare
-ntâmplare
cu tine !

peste pietrele-ncinse mă tot ţii
de simt cum mi se evaporă toată apa vitală
de simt cum neutronii mă tot agasează
şi cum mi se  transformă apa bună
pas cu pas şi toată în apă grea
ce-mi sufocă toate cele…
şi toate celulele !

fără de milă mă tot ţii iubire
expus la microundele solare
şi nu-mi deschizi odată
fereastra inimii tale !

fii buna si primeşte-mă de-ndată 
în lumea ta de zee
căci aici pe pământ mă-nfior prea mult  
de-atata pârjol şi de lipsă de  sublim !
de mă cuprinde-un tremor cu totul   
magnetizat fiind de-atâta firbinţeală
eclatat de gândurile-ţi sublime...
incat voi fi-n curând şi  mai topit...
...........................................
.........................................

(de-mi vei deschide ah! Doamne !
cu ploi magice să mă tot răcoreşti
căci nu mai pot sta locului…
pe caldarâmul încins
de dorul de tine !
insa de nu-mi vei deschide
să ştii că am să  tot bat întruna
la portile inimii tale
până când şi-ai tăi  vecini
te vor înjura...
de mamă !)

//////////////////////////////////////////

COD ULTRAVIOLET

Pentru toată România !

în zilele următoare vor fi
mari –mari radiaţii cu microunde solare
mari anomalii electromagnetice=furtuni magnifice
şi magnetizări instantanee de magnetite=cutremure
mai mari şi mai mici !

/////////////////////////////////////

Voi reveni încet-ncet…
pana cand iubire mi te vei deschide
de-ndată si toată...
toata  !


This entry was posted on 6/17/2015 03:58:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: