Tu să taci,iubire,
şi să nu-mi spui nimic…
căci eu nu  te mai vreau !
tot visând la Nemurire,
când voi ajunge la capătul puterii,
doar atunci,tu sa-mi cânţi…
un cânt de dragoste
scris cu rune
a mirare !

şi,din aprope în aproape,singur
voi căuta şi-un pic de Lumină…
să-mi fie de-ajuns pentru-o veşnicie !
şi toate gândurile-mi ostenite
mi le voi hrăni cu iubirea ta sublima
pe care-o voi afla la-ntâmplare…
uite-aşa…pur si simplu,
la-ntâmplare !

de-a gata întinsă de tine
pe palme de dor
şi-nflăcărată…
dulce-amăruie
de-atâta aşteptare,
când şi gândurile-mi,
prea hulpave,
vor renaşte…



This entry was posted on 12/06/2013 04:53:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: