Ca un falnic prinţ
ţi-aş veni de sărbători
într-o sanie cu tălpi aurii…
frumos împodobită cu clopoţel
şi cu eşarfe viu colorate
cu-n mândru cal…aproape zburând
şi tandru nechezând…
ca-n poveşti
lunecând în slalom uriaş
printre dune de ninsori
şi magice trecători !

cu inima bătându-mi tare
de emoţie puternică
şi cu sfială-n glas
cu gându-mi prea jucăuş…
aş veni să te colind !

şi nins de tot a iubire 
un cântec suav
ţi-aş murmura
de mi-ai surâde prinţesă!
şi dacă-mi promiţi că
la miez de noapte
când magia-i maximă
tu-mi vei săruta uitucă
tot gândul…
(precum o brânduşă-nfocată 
de prea multe doruri
şi dulci fioruri…
ce-şi sărută
ramul !)

şi că ne vom juca
de-a v-aţi ascunselea
in toate noptile
amăndoi !






This entry was posted on 12/11/2013 10:47:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: