Ah,iubire,
gândul meu
mult înflăcărat
de frumuseţea ta,
uite !…a descoperit
că trecutul meu prea dus ­
înspre trecutul tău…
nu mi se pune-n
valoare…

Decât dacă tu,
iubirea-mi sublimă
din toate timpurile mele,
nu-mi vei spune sus şi tare
căt de mult ale tale gânduri
îmi sunt...cât de cât ,
tot mai aproape

Si dacă vei vrea
să mă mai vrăjeşti
şi dacă-mi vei spune
azi că-mi eşti…
şi dacă-mi vei spune că-mi vii
în ale mele visuri nebuneşti
ah…tu,iubire…şi-acum
şi pentru-ntotdeauna, 
cu gându-mi de tine
prea mult pătruns
de dragoste
şi eu,dragă,
te voi iubi
de indata...
mai mult
si-un 
pic!



This entry was posted on 12/03/2013 08:38:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: