Dor  scrijelit,
cu multă delicateţe,
pe bruma de pe geam,
cu semne de dragoste
şi legat pe la mijloc
cu fundiţe colorate
iar pe cap cu fes roşu
ca si Moş Crăciun,
îţi tot desenez de zor,
la fereastra-ţi magică
de la dormitor…
cu-n deget de fior !

şi-aştept ,cu nerăbdare,
ca tu,iubire,să-mi deschizi 
ca să te colind frumos
şi daruri multe
să-ţi ofer !

dar tu nu-l vezi…
şi gândul de tine
mi se face idee mare
şi se vrea mai mare
şi tot creşte…
şi mă văd 
bătându-ţi nebuneşte
în fereastră…
până când ţi-o sparg !

buimac de-aşa-ntâmplare,
mă trezesc din vis
şi gândul tot mă-ndeamnă
ca să-ţi vin degrabă
şi să ţi-aduc
un geam...
ca dar!

…………………
şi-apoi să repar,
cu multă migală,
a ta fereastră… !






This entry was posted on 12/20/2013 11:34:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: