Te-aştept să-mi vii mereu
şi timpul îmi trece greu
numărând clipe pierdute
fără de tine cernute…

­însă aşa cum mi-ai promis
de-atâtea ori
şi-n vis !
şi chiar cu strigăte stinse…
şi adieri cu fiori ninse
venindu-mi deseori
de-aiurea !
tu neiubito-ndeajuns 
vino-mi chiar şi miercurea…
când eu ţin post !!! 
cât mai aproape
să-mi fii cu rost!

şi mereu prea uns
cu miere şi lapte
şi de dor pătruns
să-ţi fiu tot dulce cuprins
de la răsărit de vis
şi până la asfinţit
ca şi-un gând ascuns…
şi de vâltoare-nghiţit
în a ta mare
de visare
…………………….
(de multă prea iubire
şi-ndeajuns de mult 
pentru-o mare trăire
cu prea mult
tumult
să-ţi fiu…!)
…………………………………………………………


This entry was posted on 12/23/2013 04:31:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: