Te-am cerut Destin
şi cerul mi te-a dăruit,
în taină ,femeie de iubit;
ca o zână ...şi-a iubirii arşiţă
şi-ai cernut, iubito,
peste sufletul meu
clipe sublime şi cântece suave...

Dar prea multe nopţi de iarnă
eu ti-am fost prea rece
şi-n sloiuri de gheaţă
ţi-am cuprins ninsoarea
de iubire

Insa, în primăvara asta,
preafrumoaso,
cu focul dragostei tu mă aprinzi
şi din sloiuri topite
plouă peste inima mea
cu iubirea ta
si ploaia mă inundă...
(...şi mi-e bine,şi mi-e bine…)

Şi-acum, cu rugă fierbinte,
aş vrea ca surâsul tău,
în nopţi de primăvară, să mă-nsenineze...
şi buzele dulce să ţi le sărute
frumosu-mi prinţ-de-floare!

(...iar ploaia de iubire să ne-mbete,
când seva curgea-va din muguri!)
…………………………………….
Cuferele cu bogăţiile de şoapte
nu vor mai fi închise!
ca doar ochii tăi…


This entry was posted on 5/05/2010 02:16:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: