ION CIREASA-Romani a preluare de pe Pagina mea de facebook ION CIREASA-Romania astazi 18 iunie 2018 orele 16:03
PREDICTII ORIGINALE DESPRE FENOMENE EXTREME !
Aceasta postare este un
ANUNT UMANITAR !
din partea ACADEMIEI ELECTRO GEO-INGINERIA
autor ing.Ion Cireasa- Romania

ALERTA MAXIMA !
= SITUATII DE MAXIMA URGENTA !!!
pentru MARI FURTUNI ELECTROMAGNETICE
si CUTREMURE !
in SUD-ESTUL EUROPEI
( in SPECIAL in aria ;
ITALIA ,GRECIA , TURCIA ,ROMANIA , SERBIA ...
si nu numai ! )
datorita unui
IMENS DEZECHILIBRU ELECTROSTATIC
in atmosfera terestra
= MEGA HAARP NATURAL !
OAMENI BUNI...
=Zei si Zeite ai DIVINITATII !
Va spun VOUA ca
vor fi in urmatoarele minute , ore , zile ,saptamani ...
TORNADE ,POTOP ...
apoi ...
dupa INERTIA DE RASPUNS ...
(in anotimpul de vara aceasta poate fi de cca.3-5 zile ...)
vor fi
CU-TRE-MU-RE !!!
= (re)magnetizari instantanee de magnetite subterane
= TEORIA MEA ORIGINALA despre SEISME !
pentru lamuriri cititi ,va rog, TEORIILE MELE ORIGINALE
despre FENOMENE EXTREME ,
despre CUTREMURE
si nu numai !
pe blogul meu personal "POEZII de Ion Cireasa"
sau pe Pagina mea de facebook ION CIREASA-Romania
voi reveni cu amanunte ...
DOMNUL FIE CU VOI , ROMANI !
sa aveti parte de
BALANSARI LENTE !
si de ...
PLOI MAGICE !
@
:)))
!!!
(fiecaruia sa-i dea DOMNUL
dupa SUFLET si dupa CREDINTA in
DIVINITATE ! )


This entry was posted on 6/18/2018 04:04:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: